Praktik



Har praktik denna vecka + nästa och då befinnerjag mig på hair inspiration här i övik! Har haft en bra start och idag slutade jag vid halv 2 sköönt. Såå om ni behöver klippa eller färga så kostar det ynka 200 kr för klipp och 300 - 500 för färgning så det är bara höra av er. När jag slutade idag så passade jag på och köpa en klänning till bröllopet jag ska på nu fattas bara skorna i förra inlägget så har jag en komplett outfit och då ska ni också få se den. Klänningen är kornblå och fin!

Skorna och tröjan är ifrån 2hand, byxerna gina tricot och jackan cubus!
( jag vet att jag ser sur ut på bildernaa haha )



Kommentarer
Postat av: sandraa

sv: Skönt att vara tillbaka också :) Hoppas allt är bra med dig! kram

2012-03-29 @ 20:47:58
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0